Sådan kan du kontakte Det nye Sølund
Byggeriet er gået i gang, og det kan give anledning til spørgsmål og andre henvendelser. Derfor giver vi hermed en kort beskrivelse af, hvordan du bedst kontakter os.
Almindelige henvendelser om stort og småt
Vi vil gerne opfordre til at benytte kontaktformularen på detnyesølund.dk. Alle henvendelser er velkomne, og alle henvendelser bliver besvaret her. Vi bestræber os på at svare hurtigst muligt, men der kan være spørgsmål, som kræver, at vi kontakter fagpersoner eller samarbejdspartnere i byggeprojektet for at indhente svarene. Derfor kan det tage ekstra tid at besvare nogle af spørgsmålene.
Akutte henvendelser
I den seneste informationsskrivelse, omdelt til naboer, plejecenter og daginstitution, har vi delt et akutnummer. Det er til akutbrug, fx ved skader på vand og el-ledninger, der kræver øjeblikkelig reaktion, også uden for normal arbejdstid. Andre henvendelser, fx om parkering og manglende overholdelse af arbejdstider vil vi opfordre jer til at dele per e-mail. Det gør I allerede, så tak for det.
Tag billeder og video
Det kan være en god idé at dele billeder eller video med os og sende via kontaktformularen eller via mail detnyesoelund@kab-bolig.dk, som nævnt ovenfor. Fx hvis der er larm på byggepladsen uden for almindelig arbejdstid, hvis der sker skader, eller der på anden vis opstår konkret behov for, at vi skal reagere. Billeder og video hjælper os med at finde løsningen og reagere hurtigere.